Her kan du lese om innlogging i medlemsappen til Coop
Ofte stilte spørsmål
App
Coopay finner du i medlemsappen. Kun medlemmer som har aktivert Coopay har muligheten til å bruke funksjonaliteten
For at Coopay skal fungere så kreves det at telefonen din har funksjonalitet for sikker lagring av fingeravtrykk, FaceID, TouchID eller PIN-kode. De aller fleste nyere telefoner har dette, men dessverre ikke alle.
Butikk
Vi har dessverre ikke mulighet til å hente frem kvitteringer på tidligere kjøp. Vi vil anbefale deg å ta kontakt med butikken du handlet varen i for å spørre om de kan finne frem kvitteringen.
Ved henvendelser tilknyttet faghandel- og byggevarer, så ber vi deg om å ta kontakt med din nærmeste OBS-bygg butikk.
Vi vil anbefale deg å ta direkte kontakt med butikken du ønsker å handle produktet i for å spørre direkte om de har det inne på lager. Du finner en fin oversikt over våre butikker på www.coop.no
Medlem
Det er ikke mulig å etterregistrere kjøp. Årsaken er at det er behov for å begrense muligheten for svindel, i tillegg til moms-problematikken som er knyttet opp mot etterregistrering.
Du administrer ditt medlemskort via minside på Coop.no
Du kan trykke her for å logge inn på [Min side]
Du kan gjøre uttak av kjøpeutbytte på Min Medlemskonto
Medlemsfordeler
Kupongprogrammet i Coop er basert på kjøpshistorikk samlet inn på ditt medlemskap. Dette gjør at vi kan allokere kuponger på varer du faktisk handler.
Netthandel
Vi kan dessverre ikke endre leveringsadresse/utleveringssted på din ordre. Dersom du ikke har mulighet for å hente ut bestillingen på valgt adresse/butikk, kan du benytte deg av angreretten og heve kjøpet.
Dagligvare
Vi har lagt inn datablader i en database for alle varer vi omsetter i våre butikker, der det er krav om slik informasjon.
Dersom du har kjøpt et Coop-produkt du ikke er fornøyd med ønsker vi gjerne din tilbakemelding. Du kan registrere din reklamasjon via vårt kontaktskjema, slik at vår varesikringsavdeling får sett på saken. Husk å ta vare på emballasje og eventuelle fremmedlegemer til saken er avsluttet.
Hos Coop skal du føle deg trygg på alle matvarene du kjøper. Dersom du har kjøpt en matvare du ikke er fornøyd med, får du et nytt produkt eller pengene tilbake.